Monday 23 March 2015

(Almost) Monochromatic Lay Out

Hi everybody! Elena here.

Sometimes I like to go a little bit out of my comfort zone to create new things, like this LO I made using grey and yellow as my color palette.
 Supply list:


I wanted to make a LO of these selfies with funny faces I made while waiting for someone, and they had these two colors in the background, so I tried to combine them in my LO. 

I have used the Sizzix Frameworks Chevron under the photos, but I have also used my remaining card to create an original mat to my photos. I love this effect!

Happy Monday!

.......................

Hola a todos!

A veces es me gusta salir un poco de lo que acostumbro a hacer para probar cosas nuevas, como en esta página, en la que he utilizado gris y amarillo como mi paleta de color.

Normalmente no escogería estos colores, pero como mis fotos tenían estos colores de fondo me ha parecido una buena opción... Y la verdad es que aunque no tiene nada de rosa me ha acabado gustando mucho el resultado!

Debajo de las fotos he utilizado el troquel de chevron como base u además he utilizado la cartulina que me ha quedado para crear todo el marco. ¡Me encanta este efecto!

¡Feliz lunes!

No comments:

Post a Comment