Thursday 5 June 2014

Love Layout by Karine



Hey!

Let’s be romantic today! Soft pastel colours are used to wrap up this picture of us

Supply list:

Papers: Crate Paper
Cards: Webster's Page
Brads: American Crafts
Stickers: Studio Calico, Basic Grey
Masking Tape
Others: Tag

Dies:

658300 Sizzix Big Shot Starter Kit
656545 Sizzix Bigz Die-Flowers 3-D
659749 Sizzix Thinlits Die Set 4PK-Forever and a Day

I built my page by gluing cards and labels all around my 6x8 cms picture.

Journaling text is cut out of a white paper scrap. I took off some of the letters, others are complete. I had fun replacing the O of You by a pretty flower cut out of white cardstock.

I worked on my page to obtain a soft atmosphere: tone-on-tone stickers are added and I created little volume.





Have a wonderful day,

Karine

Bonjour !

Une page placée aujourd'hui sous le signe du romantisme. Des couleurs douces et pastels pour mettre une photo de nous :)

Matériel :

Papiers : Crate Paper
Cartes : Webster's Page
Brads : American Crafts
Stickers : Studio Calico, Basic Grey
Masking Tape
Divers : Tag

Dies utilisés :

658300 Sizzix Big Shot Starter Kit
656545 Sizzix Bigz Die-Flowers 3-D
659749 Sizzix Thinlits Die Set 4PK-Forever and a Day

Ma page est construite tout simplement en collant des cartes et étiquettes tout autour de ma photo au format 6x8cm.

J'ai découpé mon texte qui fera office de journaling dans une chute de cardstock blanc. Certaines lettres sont retirées d'autres sont complétées. Je me suis amusée à remplacer le "O" de "You" par une jolie fleur découpée dans du cardstock blanc.

Je me suis ensuite amusée à travailler ma page tout en douceur en la complétant avec des autocollants ton sur ton et très peu de volume.

Très bonne journée à vous


Karine.

No comments:

Post a Comment