Tuesday 29 January 2013

Recyled Box







Hello all Sizzix fans.
Now it's Tuesday again and it's my turn to show you what I have made this time.
This Tuesday I will show you a recycle and decorated box.
My nephew who lives in London, has taken the Christmas Pudding cake to Denmark.
My family knows I love to recycle and decorate boxes.
This box I decorate with paper from Riddersholm design, used embossing powder, alkohol ink and distress ink.I have used different sorts of Sizzix dies and stamps.
Dies I have used:
655258  Big Shot Machine
657496  Distressed Doily
656631  Hanging Sign
656632  Hardware Findings
657916  Flowers, Daisies

Supply list:
Paper: Riddersholm design-Fall Flea Market-
Manila tag: small one
Ink: Distress Ink-Dosty Concord
Ink: Hero Art Shadow Ink-Cup o' Joe-mid-tone
Embossing powder:Distress powdre-Dusty Concord
Alcohol ink: Wild Plum, Terra cotta, gold
Pearl:Half pearls Pontura paint-purple-




Thanks for stopping by and hope it gave you some inspiration. See you next Tuesday
Pia


Genbrugs æske.
Hej alle Sizzix fan.
Nu er det tirsdag igen og det er min tur til at vise hvad jeg har lavet.
Min nevø som bor i London har taget denne Pudding kage æske med hjem til Danmark.
Min familie ved at jeg elsker at genbruge og dekorere æsker
Denne tirsdag vil jeg vise min genbrugsæske som er dekoreret med Riddersholm design papir, brugt embossing pulver, alkohol ink og sværte. Jeg har brugt flere forskellige Sizzix dies og stempler.

Dies jeg har brugt:
655258 Big Shot Machine
657496 Distressed Doily
656631 Hanging Sign
656632 Hardware Findings
657916 Flowers, Daisies

Andre materialer:
Papir: Riddersholm design-Fall Flea Market-
Manila tag: en lille str.
Ink: Distress Ink-Dosty Concord
Ink: Hero Art Shadow Ink-Cup o' Joe-mid-tone
Embossing pulver :Distress powder-Dusty Concord
Alkohol ink: Wild Plum, Terra Cotta, Gold
Perler: Half pearls Pontura paint-Purple-
Tak fordi du kiggede med og jeg håber du fik lidt inspiration.Vi ses næste tirsdag
Pia


1 comment: