Tuesday 18 February 2014

Life isn't tied with.................

Hi everyone
I hope you  all had a beautiful and creativ week. Today i will show you a card using two Sizzix bigz dies.
 
Items i have used:
Suplly list:
Paper:Bed of Roses II 6x6 and 12x12 Galleriapapiera
Ink: Archival ink watering can from Franger
Stamp: Kaisercraft clearstamp Today
Brads, recycled cardstok and ribbon
Thanks for stopping by
wish you a great week
Pia

 
Hej alle
Jeg håber i har haft en dejlig kreativ uge. I dag vil jeg vise et kort hvor jeg har brugt to forskellige sizzix dies
Dies jeg har brugt:
Andre materialer:
Papir:Bed of Roses II 6x6 and 12x12 Galleriapapiera
Ink: Archival ink watering can from Franger
Stempler: Kaisercraft clearstamp Today
Brads, genbrugs karton og bånd
Tak fordi du kiggede forbi
Ønsker dig en dejlig uge
Pia

3 comments:

  1. I love your work, is so beautiful!

    ReplyDelete
  2. Hej Pia

    Det er nogle flotte ting du laver.
    Kunne godt tænke mig at vide hvor køber du dine Big shot Dies henne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Charlotte
      Jeg køber Sizzix dies i de danske scrapbutikker, Hobbyboden har rigtig mange og er villig til at bestille hjem hvis du har specielle ønsker det samme med Unikscrap. jeg håber det er svar nok ellers skriver du en mail til mig

      Delete