Sunday 31 March 2013

Enjoy by Camilla Ekman




Happy Easter everybody!

I have made a card for my blog post today. It is made for that Easter egg you are giving away. I have used some different Sizzix dies together with papers from Maja Design.


These cool stars are new. This is what they look like when cut:


A close-up. You see that there are lines made where you are supposed to fold.


This is what it looks like when folded. 


I also cut a tag for my Easter picture.


And a doily.


And the tattered banners are perfect for the title.



See you next week!

Camilla

*************************************

Glad påsk till er alla!

Jag har gjort ett kort till mitt blogginlägg idag. Kortet är ett komplement till det där påskägget du kanske ska ge bort. Jag har använt några olika Sizzix dies tillsammans med papper från Maja Design.

De coola stjärnorna är nya. På bilderna ser du hur de ser ut när de är utskurna. Det blir skårade linjer där du ska vika för att få en tredimensionell stjärna. Jag har också skurit ut en tag som bakgrund för min påskbild. En doily att ha bakom tagen. En utav tattered banners är perfekt att använda till korttiteln.

Dessa Sizzixprodukter har jag använt:



Vi ses nästa vecka!

Camilla

No comments:

Post a Comment