Tuesday 2 June 2015

Hello Beautiful





Hello Everyody!


Today, I suggest a page of scrap in the traditional format 12'x12' with a lovely photo of my younger child.


I used the "hello spring" papers collection, downloadable for free on Sizzix website. "


Then I decorated using strips of papers and gilt which works sowell with the pastel of the " Hello Spring " collection.


I used some masking tape in glitter from American Crafts, a paper with hearts and a Swirlcards butterfly of the Orchid collection. To give some relief, I added some labels and a heart in chipboard from Studio Calico.






But what's the most appealing in this page are the cuts of Dies realized in golden paper. I used the butterfly and the tag of the Big Shot Plus start-up kit.



Embellishments are made of a " Hello Spring " collection label, dowries, buttons, brads and a flower in resin. I brought one more time sweetness and relief using the feather and the tied ribbon on the tag.







There is a lovely page, full of tenderness, that I hope would have pleased you!

Items used:

paper: FREE FLORAL PAPER DOWNLOADS
paper: Swirlcards "Primavera" &"ORchidée
glitter tape: American Crafts
chipboards: Studio Calico
brads: Stamping up
Buttons, rubbon & flower: Scrapboukits

Have a good day!


*************


Hello Beautiful


Aujourd'hui, je vous propose un page de scrap au format traditionnel avec une jolie photo de ma cadette.

J'ai utilisé la collection de papiers "hello spring", à télécharger gratuitement sur le site Sizzix.

J'ai d'abord mis quelques gouttes d'encre bleu et jaune sur un fond de page en cardstock blanc que j'ai maté sur un papier de scrap. 


Puis j'ai décoré avec des bandes de papiers

 de doré qui s'accorde si bien parfaitement au pastel de la collection "hello spring".

Pour cela, j'ai utilisé du masking tape à paillettes de chez American Crafts, un papier à coeur  et un papillon Swirlcards de la collection Orchidée. 
Pour donner du relief, j'ai ajouté des étiquettes et un coeur en chipboard de chez Studio Calico. Mais ce qui donne le plus d'intérêts à cette page ce sont les découpes de Dies réalisés dans du papier doré. 


J'ai utilisé le papillon et le tag du kit de démarrage de la Big Shot Plus.

Pour embellir, une étiquette de la collection "hello spring", des dots, des boutons, quelques brads et une fleur en résine. J'ai donné une fois de plus encore un peu de douceur et de relief grâce à la plume et au ruban noué sur le tag.

Voilà une jolie page pleine de tendresse, qui, je l'espère vous aura plu!


Bonne journée


No comments:

Post a Comment