Tuesday 11 November 2014

Merry Christmas




Hi there

Today I would like to show you  a Christmas card I made using one of the new Framelits dies. It was really easy to make. I have used the Free Festive paper download

Items I have used to the blue card:
Supply list:
Brads, pountura paint- blue-
 
Items used to the red card:
659978 Sizzix Thinlits 9 dies -Winter, Border &Rosette
659994 Sizzix Bigz Die Snowflake #3
659930 Sizzix Triplite 16 dies-Tags-
Supply list.
Paper. free Festive paper download
Ink: Rangers Fired Brink, Archival ink -Watering can-
Stamp:
tim Holtz Collection -Mini Holidays CMS 177
ribbon, button and Pounture paint
 Thanks for stopping by, wish you a great week
Pia
Hej alle
I dag vil jeg vise et kort med en af de lækre nye Sizzix framelits die Det er så nemt at lave et step kort med denne die. Jeg har brugt det skønne Free Festive paper download 
Sizzix dies jeg har brugt til det blå kort:
Andre materialer:
Papir: Free Festive paper downloads
Brads, pountura paint- blue-
Sizzix dies jeg har brugt til det røde kort:
Andre materialer.
Ink: Rangers Fired Brink, Archival ink -Watering can-
Stempler:
Tim Holtz Collection -Mini Holidays CMS 177
Bånd, knap og Pounture paint
Tak fordi du kiggede forbi, jeg ønsker dig en dejlig uge
Pia

1 comment: