Monday 4 February 2013

3D acetate flower



Don't you love flowers? I love to put flowers in my works ... and hearts ... and butterflies ... But sometimes it's hard to put a flower in a winter craft.


This 3D acetate and vellum flower is ideal for a winter project, because it reminds the ice or glass, and also as acetate maintains its shape once molded, it is ideal for decorating objects or put it on minialbums covers .



Supply list:

Today's  tutorial is in video format. If you know my blog will know that it is a format that I really like, because it is very clear and dynamic, so watch and enjoy :)


¡Happy Monday!

................
¿No os encantan las flores? A mí me encanta poner flores en mis trabajos... y corazones... y mariposas... Pero a veces me resulta difícil poner una flor en una manualidad de invierno.

Esta flor de acetato y papel vegetal es ideal para los trabajos de invierno, porque recuerda el hielo o el cristal, y además, como el acetato mantiene su forma una vez moldeado es ideal para adornar objetos o ponerla en las tapas de los miniálbums.

Materiales:
Hoy el paso a paso viene en vídeo. Si ya conoces mi blog sabrás que es un formato que me gusta mucho, porque es muy claro y dinámico, así que dale al play y disfruta :)

¡Feliz lunes!

No comments:

Post a Comment