Tuesday 13 October 2015

6th June




Hi everybody!

Today, I propose a mini album with a few pictures taken last June at my friend’s wedding, Elodie.




This is a simple album to realize because it is about simple rectangles of different sizes, folded in two and sewn in the centre to create a small unstructured pad.



It is entirely decorated with the new collection "Sydney" of Swirlcards, the colours went perfectly with my photos!







I chose to embellish the pages with Sizzix cuts, as they bring elegance to every layout. The die "butterfly" of the Big Shot Plus starter kit is ideal for a lovely decor on tracing paper.





















And I liked the words’ delicacy of the Tim Holtz’s die "friendships"; you’ll find them almost on all pages of the album!


I hope you liked this mini, see you soon!


Items used:
660210:  Sizzix Thinlits Die Set 102PK - Alphanumeric NEW!
paper & stamp: Swirlcards
strass: Scrapboukits

Have a good day,


*************

" 6 juin ",

Aujourd'hui, je vous propose un mini album avec quelques clichés pris au mariage de mon amie Elodie en juin dernier.

C'est un album simple à réaliser puisqu'il s'agit de simples rectangles de tailles différentes, pliés en 2 et cousus au centre pour en faire un petit carnet déstructuré.

Il est entièrement décoré avec la nouvelle collection " Sydney" de Swirlcards, les couleurs allaient parfaitement avec mes photos!

J'ai choisi d'embellir les pages  avec des découpes Sizzix, car elles apportent de l'élégance à chaque mise en page. Le die "papillon" du kit de démarrage de la big Shop plus est idéal pour une jolie décor sur du papier calque.
Et j'ai adoré la finesse des mots du die "friendchips" de Tim Hotz, on en retrouve presque sur toutes les page de l'album!

J'espère que ce mini vous a plu, à très bientôt"

No comments:

Post a Comment