Tuesday 15 September 2015

Autumnal case




Hi everybody!

I propose a small box in the colours of the season.



The gift box:



I used the die "Leaves", the biggest model of flower, then I positioned my Alphanumeric’s letters to create my word inside the leaf.




The magnetic plate is ideal for this type of cut, as the letters do not move when put inside the Big shot.


Then it is enough to decorate with some fabric or tulle, some thread, ribbon and why not some small branches to give the desired autumnal effect.






Here is an attractive case for a small gift!
paper:  Bazzill, Swirlcards

Have a good day,


*************

Ecrin automnale,

Je vous propose une petite boîte dans les les couleurs de la saison.

J'ai utilisé le die "leaves", le plus grand modèle de fleur, puis j'ai positionné mes lettres de l'"Alphanumeric" afin de créer mon mot à l'intérieur de la feuille:
la plaque magnétique est idéale pour ce type de découpe, car les lettres ne bougent pas au moment de les passer dans la Big shot.

il suffit ensuite de décorer avec du tissu ou du tulle, de la ficelle, du ruban et pourquoi quelques petites branches pour donner l'effet automnale souhaité...

Voilà un joli écrin pour un petit cadeau!

No comments:

Post a Comment