Wednesday 16 September 2015

Wooden Autumn selfie with orange, red and gold








Hi everybody!

This week I make myself a new selfie (YES, I love doing selfies!), one of these selfies that you looks so handsome (sorry, but I have to say it)


And it's time for autumn inspiration; I love orange, red is not one of my favorite colors, but in autumn  I use it a lot, and I need the trendy gold in almost all my projects.

With all of this I create a wooden frame with a lot of orange, red and gold


Let's see some details of the wooden autumn frame



This are the Sizzix products used in this project:

Be happy!!

-----------------

¡Hola a todo el mundo!

Esta semana me he hecho un nuevo selfie (SÍ, me encanta hacerme selfies!), uno de esos selfies en los que quedas tan guapo (lo siento, pero tengo que decirlo)

Y es hora ya de inspiración otoñal; me encanta la naranja, el rojo no es uno de mis colores favoritos, pero en otoño lo uso mucho, y necesito el oro de moda en casi todos mis proyectos.

Con todo esto he creado un marco de madera con un montón de naranja, rojo y oro.

Arriba tienes algunos detalles del marco de madera otoñal.

Estos son los productos Sizzix usados en este proyecto:

¡¡Sed muy felices!!

2 comments: