Tuesday 29 September 2015

Clipbaord so mint!




Hi everybody!

For our Tuesday meeting, I am suggesting a bit of decoration and freshness with a clipboard that could decorate your house.



I chose to embellish this original support with a tender collection thanks to the lovely Mint colour, very trendy at the moment. 





I emphasized my picture with the die "foliage" of Tim Holtz.
I added a touch of yellow to sublimate the pastel of the flowers and the light wood of the foliage.


This clipboard has found naturally its place in my office for the greatest pleasure of my little girl Cléo!


paper: Swirlcards
strass: Scrapboukits

Have a good day,


*************

Clipbaord,


Pour notre rendez-vous du mardi, je vous propose un peu de déco et de fraîcheur avec un clipboard qui pourra décorer votre maison.

J'ai choisi d'embellir ce support original avec une collection tendre grâce à sa jolie couleur Mint très tendance en ce moment. 
J'ai mis en valeur ma photo avec le die "feuillage" de Tim Holtz
J'ai ajouté une touche de jaune pour sublimer le pastel des fleurs et le bois clair des feuillage.

Ce clipboard a trouvé tout naturellement sa place dans mon bureau pour le plus grand plaisir de ma petite Cléo!
Bonne journée à toutes et tous!

No comments:

Post a Comment