Monday 21 September 2015

The beauty of the essential








Hi everybody! Elena here. 

Today I want to show you a frame I have decorated using dies from the Essential range. I love These dies, they are like my "basic wardrobe" of dies. I keep them in a separate bin in my dies stash and I find my self going to that bin very often to use my favourite dies.





Supply list:


To make this frame I have die cut the heart out of pink card and I have attached to another square piece of the same card with foam squares. 
Then, I have die cut 5 little roses using the same card and have put them together rolling the rose with a pencil and using hot glue to attache them to the heart.

As my last decorative pieces, I have put two rows of adhesive pearls and some lines with my black gel pen.

I Hope you like it!

Elena



..........................

¡Hola a todos!

Hoy os quiero enseñar un marco que he hecho con ayuda de mis troqueles de la línea esencial. Me encantan estos troqueles, son como un "fondo de armario" para mí y los guardo siempre en una caja separada en mi estantería de troqueles. La verdad es que los utilizo un montón, son tan versátiles que se han convertido en mis troqueles favoritos.

Para hacer este marco he troquelado el corazón con cartulina rosa y lo he pegado con foam adhesivo sobre un cuadrado de la misma cartulina. Después he troquelado unas rosas, las he enrollado alrededor de un lápiz para darles forma y las he pegado con la pistola de cola caliente.

Para terminar, unos toques de falso cosido con un rotulador negro y dos filas de perlitas adhesivas.


¡Espero que os guste!

Elena

2 comments: