Friday 17 July 2015

catching fall memories in a frame.... Homedeco









Hi there,

i know its summer out there, temperatures are rising, the skirts are getting shorter
and everybody is having fun at the pool....

But when it is to hot outside - sometimes i feel a desire for fall.

So i decided to catch fall memories in a frame...

All you need:
Sizzix Bigz Die - Tattered Leaves
Sizzix Big Shot Plus Starter Kit (White & Gray)
Sizzix Framelits Die Set 6PK - Hearts
Some Words...
and a frame...



















Now there is always a little fall in here - although its summer outside...

Have a great weekend, Stephanie


*************

Hallo ihr Lieben,

ich weiß es ist Sommer, die Temperaturen steigen, die Röcke werden immer kürzer und
alle haben Spaß im Freibad...

Aber wenn es so heiß draußen ist habe ich in mir immer eine Sehnsucht nach Herbst...

Also habe ich mir ein Stückchen Herbst in einem Rahmen eingefangen...

Alles was ihr dafür braucht:
Sizzix Bigz Die - Tattered Leaves
Sizzix Big Shot Plus Starter Kit (White & Gray)
Sizzix Framelits Die Set 6PK - Hearts
Wörter..
einen Bilderrahmen...

...
...
...
Und nun habe ich immer ein klein wenig Herbst zu Hause - auch wenn Sommer
draußen ist...

Habt ein schönes Wochenende, Steffi

1 comment:

  1. I'm an autumn lover, so I love your fall frame !!!! It's so cute !!!

    ReplyDelete