Wednesday 7 May 2014

Wishing You Well


 
 
 
 
This time I've used the leaves from Sizzix Sizzlits Die - Flower, 3-D & Vine in combination with a simple flower that comes with Sizzix Big Shot Starter Kit (Powder Blue & Teal) to embellish a frame made using Sizzix Framelits Die Set 6PK - Squares, Scallop on the front of my card.
 
 
I cut the leaves and then I cut them apart and placed them on the frame in a way I thought looked nice and adhered the leaves before adding the simple flower.
 

I wanted to add a little extra to the frame so I used clear cardstock to give the frame the look and feel of being a window. It could have housed some sequins or glitter as a shaker box but I didn't think it fit this particular card.
 
 
Supply list:
Stamps: Papertrey Ink
Ink: Memento Tuxedo Black
Patterned paper
Cardstock
Clear Cardstock (Papertrey Ink)
Enamel dot (My Mind's Eye)
 
---o---
 
Denne gang har jeg brugt bladene fra Sizzix Sizzlits Die - Flower, 3-D & Vine i kombination med de enkle blomster, der kommer med Sizzix Big Shot Starter Kit (Powder Blue & Teal) til at pynte en ramme, jeg lavede med Sizzix Framelits Die Set 6PK - Squares, Scallop, på forsiden af kortet.
 
Jeg udstansede bladene og skar dem derefter fra hinanden og placerede dem på rammen, som jeg synes så pænt ud. Herefter limede jeg bladene fast, inden jeg satte den enkle blomst fast.
 
For at give rammen lidt ekstra satte jeg gennemsigtig plast i rammen, så den ligner et vindue. Bag dette plast kunne der have været palietter eller glimmer, så det var blevet en shaker box, men jeg syntes ikke, at det passede til netop dette kort.
 
Ingredienser:
Stempler: Papertrey Ink
Sværte: Memento Tuxedo Black
Mønstret papir
Clear Cardstock (Papertrey Ink)
Karton
Enamel dot (My Mind's Eye)

No comments:

Post a Comment