Friday 21 August 2015

2 in 1 - birthday card and envelope









Hello there...

last week i saw this cute card at Annetts Blog.
Because of last weeks Daisy bouquet i had a lot of Daisy leftovers...

So i decided to do such a card on my own.

Materials:
Sizzix Bigz Die - Layering Daisy
Sizzix Textured Impressions Embossing Folder - Candy Hearts











Have a beautiful weekend, Stephanie

****

Hallo Ihr Lieben,

letzte Woche habe ich diese hübsche Karte bei Annett entdeckt und weil ich noch so
viele Gänseblümchen von letzter Woche übrig hatte, hab ich entschieden, mir auch eine
so eine Karte zu machen nur eben mit Gänseblümchen.

Material:
Sizzix Bigz Die - Layering Daisy
Sizzix Textured Impressions Embossing Folder - Candy Hearts

Ich wünsche euch ein hübsches Wochenende, Steffi



No comments:

Post a Comment