Tuesday 4 August 2015

Much more than paper and scrapbooking



I am Cintia Scianna, the half of Mar&Vi, a unique , personal and diverse blog where my sister Veronica and I unleash our creativity. We have fun make Craft and DIY tutorials, recipes, freebies, and talking about decoration, art and design.

I live in Italy with my husband and daughter. I'm an art teacher but working now as a Web Editor.

In Sizzix I'll have fun investigating and checking new purposes for the machines and dies, and introducing new materials that let us get the best out of our beloved products.

Let me introduce myself with a  some of my works:

------

Sono Cintia Scianna, la metà bruna di Mar&Vi, un blog unico, personale ed eterogeneo nel quale mia sorella Verónica ed io diamo sfogo alla nostra creatività. Ci divertiamo creando tutorials Craft e DIY, ricette, frebbies e parlando su arredamente, arte e design.

Vivo in Italia insieme a mio marito e mia figlia. Sono insegnate d'Arte di formazione e Web Editor di professione.

In Sizzix mi divertirò sperimentando nuovi usi per le macchine e le fustelle, introducendo nuovi materiali che ci permetteranno di far rendere al massimo delle sue possibilità i nostri amati prodotti Sizzix.

Mi presento con alcuni dei miei lavori:

-----

Soy Cintia Scianna, la mitad morena de Mar&Vi, un blog unico, personal y heterogéneo en el que mi hermana Verónica y yo damos rienda suelta a nuestra creatividad. Nos divertimos creando tutoriales Craft y DIY, recetas, freebies, y hablando sobre decoración, arte y design.

 Vivo en Italia con mi marido y mi hija. Soy profesora de arte de formación y Web Editor de profesión.

En Sizzix me divertiré investigando y experimentando usos alternativos para las máquinas y siluetas de Sizzix, introduciendo nuevos materiales que nos permitan sacarle el máximo partido a nuestros amados productos.

Me presento con algunos de mis trabajos:






I look forward to showing you more projects every week!

No comments:

Post a Comment