Thursday 27 August 2015

Snacks with friends






Hi friends!!
My daughter is growing up and often she invites her friends to snack. So to cheer the afternoons I invented a small theme parties to make them happy!! I think have succeeded because my daughter was very happy!!
I used:
Sizzix Big Shot Starter Kit 660515
Sizzix Thinlits Die Set 2PK-Layering Daisy #2

Sizzix Thinlits Die Set 16PK - Card, Birthday Pop-Up

Pink and white cardstocks
Glue
Scissors
Rafia
Create little boxes with box thinlits included in Sizzix Big Shot Starter Kit 660515.
One for nibbles, another for gift!
Delicious!!
and paste on glasses.
It 's all ready but something is missing .....
 Of course!!!
Can't fail an invitation card for all lucky little friends!!!
 This is my idea for a invitation card created with 
 And now let's go party!!!!
-PER GLI AMICI ITALIANI-
Salve amici e ben ritrovati!!
Mia figlia sta crescendo e spesso invita le sue amichette per la merenda pomeridiana. Così per rallegrare il pomeriggio mi sono inventata un piccolo party a tema per far tutti felici!!
E credo di esserci riuscita!!
Per questo progetto ho usato:
Sizzix Thinlits Die Set 2PK-Layering Daisy #2

Sizzix Thinlits Die Set 16PK - Card, Birthday Pop-Up

Forbici
Colla
Cartoncini bianco e fucsia

Ho realizzato dell scatoline con la fustella adatta compresa  nel Sizzix Big Shot Starter Kit 660515.
Le ho decorate con il castello incluso in Sizzix Thinlits Die Set 16PK - Card, Birthday Pop-Up.
Una l'ho usata per gli snacks, l'altra per i regalini da fare alle amiche!
Ho fustellato i fiori da incollare ai bicchieri.
A questo punto mancava qualcosa....
Certo, il biglietto invito!!!
Delizioso!!

Provateci anche voi!!!
Alla prossima

Giovanna  


No comments:

Post a Comment