Tuesday 10 February 2015

Hello!








Hi everybody!

I am the new Tuesday girl... My name is Isabelle Weiss, alias Isalilou on the web. I am French and I live in Reims in the Champagne area. Also I am the happy mother of 2 daughters Lilou (12 years old) and Cleo (9 years old). 
I am a nurse who discovered a real passion in scrapbooking 12 years ago, after the birth of my first child. Since then my wonderful husband let me practice to the full my passion.   
I scrap pages, mini-albums, cards and lots of little things that brighten my days. Since this year I am documenting my life through a project life... it's a real pleasure!

I enjoy scrapping pictures of my girls but also of my cat "Moushu". From time to time, I appreciate scrapping photos of my nephew Timeo, who offers me opportunities to make pages or albums less girly!



What pleases me in scrapbooking, is above all the creative side and the joy to leave lovely memories to my children...

It's a huge pleasure to be part of the talented Sizzix team, and I hope you will find inspiration in my creations, every Tuesday! 

Good day to you all.



*************

Bonjour à tous !

C’est moi la petite nouvelle du mardi.... Je suis Isabelle Weiss, alias Isalilou sur le web, je suis française, je vis à Reims en Champagne. Infirmière de métier, je me suis tournée vers le scrapbooking, il y a 12 ans à la naissance de ma première fille Lilou et j’y ai découvert une vrai passion! 
Comme vous l’avez noté, je suis mariée à une homme merveilleux ( puisqu’il me laisse pleinement pratiquer ma passion ) et je suis l’heureuse maman de 2 filles Lilou et Cléo (qui a 9 ans). Je scrappe des pages, des mini-albums, des cartes mais aussi plein de petits choses qui embellissent ma vie au quotidien. Depuis cette année, je documente ma vie au travers d’un project life... c’est un vrai plaisir! 

J’adore scrapper les photos de mes filles, mais aussi de mon chat «Moushu» et j’apprécie de scrapper aussi de temps en temps des clichés de mon neveu Timéo, qui m’offre la possibilité de faire des pages ou des minis un peu moins girly!

Ce qui me plait dans le scrapbooking c’est avant tout le côté créatif et j’apprécie de laisser de jolis souvenirs à mes enfants...

C’est une immense joie de faire partie de la talentueuse équipe de Sizzix, et j’espère que vous aurez plaisir à venir vous inspirer avec mes réalisations tous les mardis!

Bonne journée à toutes et tous!

No comments:

Post a Comment