Wednesday 4 February 2015

Hi everybody







Hi everybody!

Let me introduce myself; my name is Quim Díaz, I'm from a small town on the Costa Brava, Sant Feliu de Guíxols, where I enjoy doing scrapbooking almost every day. My craft passion took me to meet scrapbook a few years ago, and since this moment it caught me.

I love teaching, and that has led me to maintain a scrapbooking blog (coses d'scrap) with several tutorials, do a lot of classroom and online workshops, and publishing a scrapbooking monographic: Papel Creativo 3 (Creative Paper 3), Ed. Manos Maravillosas. I'm also one of the founders of Scrapmaniátics, which since 2011 organizes one of the few exclusive scrapbooking fairs that exists in Spain.


I always have trouble to define my scrapbook style. Is very colorful, that's for sure! It is the starting point that inspires and helps creating my projects. I love playing and experimenting with inks, paint, stamps... and die cut elements give me the ideal support to do it!

I'm very happy to be part of Sizzix team, where I feel in very good company of very talented people and I hope you have fun and inspiration with projects I will share with all of weekly!

Thanks for joining me and be very happy!

----------

Hola a todas/os!

Me presento; me llamo Quim Díaz, soy de un pequeño pueblo de la Costa Brava, Sant Feliu de Guíxols, en el que disfruto del scrapbooking casi todos los días. Mi pasión por las manualidades me llevó a encontrarme con el scrapbook hace ya unos cuantos años, y cuando lo conocí me atrapó sin remedio.

Me encanta enseñar, y eso me ha llevado a mantener un blog sobre scrapbooking (coses d'scrap) con algunos tutoriales, a realizar un montón de talleres prsenciales y online, y la publicación de un monográfico sobre scrapbook: Papel Creativo 3, Ed. Manos Maravillosas. También soy uno de los fundadores de Scrapmaniátics, que desde 2011 organiza una de las pocas ferias exclusivas de scrapbooking que existen en España.

Siempre me cuesta mucho definir mi estilo en scrapbook, es muy colorido, eso seguro! es la base que inspira y me ayuda a crear mis proyectos. Me encanta jugar y experimentar con tintas, pinturas, sellos... y los elementos troquelados me dan el soporte ideal para hacerlo!

Estoy muy feliz de formar parte del equipo de Sizzix, en el que me siento muy bien acompañado de gente con mucho talento y espero que os divirtáis y inspiréis con los proyectos que semanalmente compartiré con todas/os vosotras/os!

Gracias por acompañarme y sed muy felices!

No comments:

Post a Comment