Thursday 19 March 2015

Gold, black & White cards by Karine



Hello,

Back to card making today with 4 new cards done with my favorite color combo these days!

Supply list:
Cardstock: American Crafts
Framing paper
Gold Masking Tape
Dots: Ephéméria
Stickers: Hema
Stamp: Bloomini Studio, Stampers Anonymous
Ink: Black Versafine

Dies:
658300 : Sizzix Big Shot Starter Kit
659965 : Sizzix Textured Impressions Embossing Folders 2PK-wreath-flowers-set
660815 : Sizzix Thinlits Die Set 3PK-woodland-leaves

I’ve just received these new dies and couldn’t wait to use them! I have a crush on the pretty foliage set received this week! I used framing gold paper scraps to create these nice foliage die cuts.

I selected a very chic combo: gold, white, black and cream-colored combo, to create “thank you” cards.

The leaves are simply glued on white cardstock. One of the backgrounds will be embossed with the folder wreath-flowers, which is one I like a lot! This pretty flower wreath will definitely give a spring atmosphere to my card.

Then I simply added Masking Tape, some matching small rhinestones and a Bloomini stamp printed with black Versafine.

And let’s not forget the golden touch with these Hema Stickers which I like so much!









Have a lovely day!

Karine

Bonjour,

Aujourd'hui retour de la carterie avec 4 nouvelles cartes avec mon combo préféré du moment !

Matériel :
Cardstock : American Crafts
Papier encadrement
Masking Tape doré
Dots : Ephéméria
Autocollants : Hema
Tampon : Bloomini Studio, Stampers Anonymous
Encre : Versafine noire

Dies utilisés:
658300 : Sizzix Big Shot Starter Kit
659965 : Sizzix Textured Impressions Embossing Folders 2PK-wreath-flowers-set
660815 : Sizzix Thinlits Die Set 3PK-woodland-leaves

Aussitôt reçues, aussitôt utilisées ! J'ai craqué sur le joli set de feuilles reçu cette semaine ! J'ai utilisé ici des chutes d'un papier encadrement doré pour découper ces belles feuilles.

Un combo très chic : or, blanc, noir et crème pour des petites cartes de remerciement.

Les feuilles sont simplement collées sur du cardstock blanc, un des fonds sera embossé avec la plaque wreath-flowers-set que j'aime beaucoup ! Une belle couronne fleurie pour donner rapidement une allure printanière à ma carte.

Mes petites cartes sont simplement complétées de Masking Tape, de petits strass assortis et d'un tampon Bloomini imprimé à la Versafine noire.

Un petit peu de dorure également avec les autocollants Hema dont je raffole !

Bonne journée !

Karine

1 comment:

  1. elles sont ravissantes ces cartes , très délicates !!!! j'adooooore

    ReplyDelete