Tuesday 10 March 2015

Hello card and gift card folder



Hello everybody,

I offer you a small card in pastel colours and its gift card folder, in which you can slip some sweets.


The card is rather simply decorated with a hexagon die. It allowed me to cut hexagons in various papers, to create the bottom of my card. 



Then I put it down on a more contrasted striped paper.
I decorated with a ribbon and before tying it, I slipped inside a small charm.



For the pocket decoration, I played with coloured papers and the various sizes of the “Flowers” die.
I then added some brads in the flowers centers.






Good day to you all.

Supply list:

658300:  Sizzix Big Shot Starter Kit
656640:  Sizzix Tattered Florals 
658317:  Sizzix Hexagons
660804:  Sizzix Thinlits Die Set 3PK - Happiness Phrases NEW! 

Paper: Swirlcards
Strass: Artemio
Brads: Kési'art
Charm and clip: Scrapboukits


Have a good day, 

Isalilou

*************

Bonjour à toutes et tous,

Je vous propose une petite carte aux couleurs pastels et sa petites pochette cadeaux, dans laquelle, on peut glisser des petites gourmandises.

La carte est décorée assez simplement avec le die hexagone, qui m'a permis de découper des hexagones dans différents papiers pour créer le fond de ma carte que j'ai ensuite maté sur un papier rayé plus contrasté.

J'ai décoré avec un ruban: avant de le nouer, j'y ai glissé une petite breloque. 

Pour la pochette, c'est le die Fleurs qui m'a permis de décorerai jouant avec les couleurs des papiers et les différentes tailles de découpe du die.
J'ai ensuite ajouté des brads au centres des fleurs.

matériels utilisés:
658300:  Sizzix Big Shot Starter Kit
656640:  Sizzix Tattered Florals 
658317:  Sizzix Hexagons
660804:  Sizzix Thinlits Die Set 3PK - Happiness Phrases NEW! 

Paper: Swirlcards
Strass: Artemio
Brads: Kési'art
Charm and clip: Scrapboukits

Bonne journée,

No comments:

Post a Comment