Tuesday 28 April 2015

A flowery card



Hello!

For our Tuesday meeting, I propose a small card easy to realize. I chose a landscape format for this card.


First I cut a square, which I then folded in two, in order to only scrap the horizontal part.
I added a white background then I decorated with papers from the Craft Asylum collection, included in the start-up kit of the Big shot Plus.


I decorated with small fagnons, cut thanks to the "Speech Bubbles" die, some leaves and flowers also included in the kit.





To finish, a bit of sewing and some little dowries.
See you soon!
Supply list:


660515Sizzix Big Shot Plus Starter Kit (White & Gray)  NEW! 
660801:  Sizzix Thinlits Die Set 4PK - Speech Bubbles NEW! 

Paper: Bazzil, Craft Asylum Sizzix
Dots: Scrapboukits
Wooden words: Boanita


Thank you



*************

Bonjour,

"Une carte fleurie"

Pour notre rendez-vous du mardi, je vous propose une petite carte facile à réaliser. J'ai choisi un format horizontal pour cette carte.

J'ai d'abord découpé un carré, que j'ai ensuite plié en deux, pour ne scrapper que la partie horizontale.

J'ai ajouté un fond blanc puis j'ai décoré avec les papiers de la collection Craft Asylum, compris dans le kit de démarrage de la Big shot Plus.
 J'ai décoré avec des petits fanions découpés grâce au Die speech Bubbles, des feuilles et des fleurs compris dans le kit également dans le kit.

Un peu de couture pour finir et quelques littles dots.

 A bientôt

No comments:

Post a Comment