Tuesday 14 April 2015

Moushu



Hello!

For this Tuesday, I suggest discovering the kit of the new Big Shot Plus … The Dies supplied in the kit are great! You will discover several ones on this new page.



This page was inspired by Amélie's page, a fantastic friend, by keeping her layout with place mats at the top and bottom. I chose black and white pictures of my cat in company of my little Cléo, which contrast perfectly with the Craft Asylum paper collection. These papers are also supplied in the kit of new Big Shot Plus!!


I added lightness with butterfly, flower and heart dies… I chose a golden title and some relief embellishments, like the badge, the little dowries, the chipboard hearts and stars.






The peculiarity of this page is its background paper in priplack: thick printed plastic... as well as some labels on the theme of cats…


I hope you like this page!

Have a good day!
Supply list:


660515Sizzix Big Shot Plus Starter Kit (White & Gray  NEW! 

Paper: Craft Asylum
Strass: Scrapboukits
Chipboards, Alpha & Doily: Studio Calico


Thank you



*************

Bonjour,

Pour ce mardi, je vous propose de découvrir le kit  de la nouvelle big shot plus… Il y a des dies fourni dans le kit qui sont extras!

Vous pouvez en découvrir plusieurs sur cette page de scrap.

Cette page a été inspiré par une page d'Amélie, une super scrappeuse, en gardant sa mise en page avec les napperon en haut et en bas. J'ai choisi des photos en noir & blanc de mon chat avec ma petite Cléo, qui contraste parfaitement avec la collection de papier Craft Asylum. Ces papiers sont au aussi fournis dans le kit de la nouvelle big Shot Plus!!

J'ai ajouté de la légèreté avec les dies papillon, fleur et le coeur… J'ai choisi un titre doré et quelques embellissement en relief, comme le badge, les littles dots et les chipboards coeurs et étoile.

La particularité de cette page est son papier de fond en priplack, plastique épais imprimé… ainsi que quelques étiquettes sur le thème des chats…

J'espère que cette page vous aura plus!
Bonne journée


No comments:

Post a Comment