Tuesday 21 April 2015

You are my ray of sunshine



Hello!

Today, I suggest a page in the traditional American format: A4.
 I realized this page thanks to the start up kit of the Big Shot Plus. With in particular its big embossing plate the size of my page: ideal to create yourself your background pages.
I simply matted my embossed white paper with a lined paper to highlight it. Then I decorated my page with pastel colours to emphasize my photo in black and white.





I used the foliage die by the upper right and lower left for an attractive layout. I brought relief with small chipboards in star shape, wooden embellishments and a flower in resin.





A simple and fast way to realize a pretty page of scrap.
Have Good day!
Supply list:


660515Sizzix Big Shot Plus Starter Kit (White & Gray  NEW! 
659436: Sizzix Bigz die Garden Green de Toim Holtz NEW! 

Paper: Bazzil, Swirlcards collection Primavera
PL cards: Swirlcards
Strass: Scrapboukits
Wooden words: Boanita
Wooden star & flower: Studio Calico
Stickers: Kési'art

Thank you



*************

Bonjour,

"Tu es mon rayon de soleil"

Aujourd'hui,  je vous propose une page au format traditionnel américain A4.  J'ai réalisé cette page grâce au kit de démarrage de la Big Shot Plus.


Avec notamment se grande plaque d'embossage au format de ma page:  idéal pour créer vous même vos fonds de page

J'ai simplement maté mon papier de fond blanc embossé avec un papier rayé pour le faire ressortir.


Ensuite j'ai décoré ma page avec des couleurs (très pastel) pour mettre en valeur ma photo en noir et blanc.
J'ai utilisé le die feuillage en haut à droite et en bas à gauche pour une jolie mise en page.
J'ai donné du relief avec des petits chipboards en forme d'étoile, des embellissements  en bois et une fleur en résine.
Une façon simple et rapide de réaliser une jolie page de scrap.

bonne journée.

No comments:

Post a Comment